Online PsikologOnline Psikolog Panik Atak

Mayıs 12, 2021by admin0

Online Psikolog Panik Atak

Panik atak, insanların yaşamak istemeyeceği bir rahatsızlıktır. Ancak bu durum terapi ve destek alınarak çözümü mümkündür. Yüz yüze terapiden çekinen kişiler için online psikolog panik atak seansı almak mümkündür. Panik atak yaşayanların çoğu yaşadığı atakların fiziksel olduğunu düşünmektedir. Bu yüzden psikologlara gelmeden önce çoğu hasta birçok testten geçmiş olurlar.

Panik atak olduğunu fark etmeyen kişiler genellikle “kalp krizi geçiriyorum” yada “deliriyorum” gibi ifadeler kullanabilirler. Ancak yapılan testler, fiziksel olarak kişilerde bir sorun olmadığını ortaya koyunca terapi görmeye başlarlar. Panik atağın birçok belirtisi olduğu gibi terapi ile tedavisi de mümkündür. Online psikolog hizmetleri günümüz koşullarında panik atağın tedavisinde de tercih edilmektedir.

Online Psikolog Panik Atak

Online Psikolog Panik Atak Terapisi

Panik atağın belirtileri kişiden kişiye göre değişmektedir. Hastalar birçok belirtiden bahsetmektedir. Ruhsal olarak kendini çıkmazda hisseden insanlar online olarak terapi alabilir. Tüm dünyada yaşanan pandemi süreci insanlarda olumsuz duygu ve düşüncelere sebep olmaktadır. Bu olumsuz düşünceler fiziksel olarak da vücutta bazı belirtilere sebep olmaktadır. Bu belirtilerden bazıları şu şekildedir.

• Kalp çarpıntıları
  • Terlemeler
  • Kulakta çınlama hissi
  • Nefeste daralma
  • Göğüste oluşan ağırlık hissi
  • Fazla bunalma hissi
  • Yerinde duramamak
  • Mide ve vücutta yanma hissi

Görüldüğü üzere panik atak sorunun çok sayıda farklı belirtisi vardır. Bu belirtileri önemsememek, daha büyük sorunların ortaya çıkmasını da tetikleyecektir. Bundan dolayı şayet panik atak belirtileri yaşıyorsanız; mutlaka bir terapistle görüşmenizde fayda vardır!

Online Terapi ve Panik Atak

Dünya genelinde online terapiler hızla çoğalmaktadır. Bilimsel olarak da sonuç verdiği kanıtlanan online terapileri, herkes deneyebilir. Özellikle panik atak konusunda sıkıntı yaşayan kişiler için etkili bir tedavi yöntemi de olmuştur. Panik atak sırasında hasta, psikoloğu ile temasa geçerek rahatlamaya kavuşabiliyor.

Mekan ve zaman kavramının olmaması, kişilerin zamanlarını planlaması içinde destek oluyor. Online olarak terapi gören kişiler, en hafif şekilde bu durumu atlatıyor. Durum böyle olunca online psikolog panik atak tedavisi oldukça etkili bir yöntem oluyor. Panik atak, kişinin tek başına atlatabileceği bir sorun değildir. Mutlaka uzman bir kişiden yardım alınması gerekmektedir.