Online PsikologOnline Psikolog En iyi

Mayıs 7, 2021by admin0

Online Psikolog En iyi

Korona virüs sebebiyle tüm dünyada pandemi var. Hayatımızın her alanında alışkanlıklarımız değişti. Özellikle evde kalmaktan bunaldıkça psikolog danışmanlığı ihtiyacımız daha da arttı. Fakat virüs riskiyle yüz yüze görüşmeler sakıncalı hale geldi. Bu durumda online psikolog en iyi çözüm gibi görünüyor. Ayrıca bu sayede kendi şehrimizde olmayan psikologlarla da seans yapma fırsatı buluyoruz.

Psikolog seansı deyince birçok insan yalnızca bireysel seans olarak algılıyor bunu. Online ve yüz yüze olarak;

• Ergen danışmanlığı
  • Çocuk danışmanlığı
  • Aile eğitimi ve danışmanlığı
  • Çift terapileri de yapılmaktadır.

Öncelikle yapılan ön görüşme ile psikolog ile yapılacak seanslar kararlaştırılır. Kararlaştırılan düzende seanslar yapılır. Online terapilerde de yüz yüze terapilerde olduğu gibi tüm etik ilkeler aynen geçerlidir.

Online Psikolog En iyi Çözüm

Pandemi nedeniyle yüz yüze görüşmelerden kaçınıyoruz. Çözümü mümkün olan her alanda online yollara başvurmakta buluyoruz. Fakat online psikolog konusunda tek sebep pandemi değil! Ev konforunda terapi almak insan psikolojisini olumlu yönde etkiler. Bu da doğal olarak online terapilere olan ilgiyi arttırmaktadır.

Online Psikolog En iyi

Evden çıkma fobisi kişiler ve fiziksel engelleri nedeniyle ulaşımda zorlanan kişiler için çözüm online terapilerdir. Ayrıca fiziksel olarak yabancı ortamda bulunmaktan rahatsızlık duyan kişiler için de online terapiler uygundur. Yoğun iş temposunda çalışan kişiler eskiden beri online terapileri tercih etmektedir.

Online Terapiler İşe Yarar Mı?

Birçok insan online terapinin daha konforlu olduğunu kabul eder. Fakat yüz yüze terapiler kadar etkili olup olmadığı konusunda şüphelenirler. Yapılan birçok bilimsel çalışma ile online terapilerin de yüz yüze terapiler kadar etkili olduğu kanıtlanmıştır. Online terapilerde de danışan gizliliği esastır. Özellikle son zamanlarda online terapi hizmetlerine olan ilgi günden güne artış göstermektedir. Zira internet üzerinden terapi almak önemli kazanımları da beraberinde getirmektedir.

Online terapiler; danışan tercihine bağlı olarak sesli veya görüntülü şekilde gerçekleştirilir. Hatta online terapiler yüz yüze yapılan terapilere göre genelde daha uygun fiyatlıdır. Çözemediğiniz psikolojik problemleriniz için hiç çekinmeden psikoterapi almalısınız. Pandemi, daha uygun fiyatlı olması, istediğiniz yerden katılabilme avantajları nedeniyle online psikolog en iyi çözümdür.