Çalışma AlanlarımÇevrimiçi Terapi Nedir, Nasıl Uygulanır?

Mayıs 27, 2021by admin0

Çevrimiçi Terapi Nedir, Nasıl Uygulanır?

Son zamanlarda sıklıkla talep edilen bir terapi türü olan çevrimiçi terapi nedir? Online bir ortamda sunulan terapi hizmetine çevrimiçi terapi denir. Farklı nedenlerden dolayı psikolojik desteğe ihtiyaç duyan danışanlara online bir ortamda sunulan terapi hizmetleri son zamanlarda sıklıkla tercih edilmektedir. Bu durumun oluşmasında pek çok farklı olgu da etkili olmaktadır.

Çevrimiçi terapinin ev konforunda sunuluyor olması; bu tarz terapilerin etkili bir düzeyde talep görmesini de mümkün kılar. Yine çevrimiçi terapilerde danışan kendisini standart terapilere nazaran çok daha rahat hisseder. Bu da doğal olarak online terapilere olan ilgiyi arttırmaktadır. Yine çevrimiçi terapi hizmetlerinde ulaşım sorununun bulunmaması, bu tarz terapilerin sıklıkla tercih edilmesinin temel nedenleri arasında yer alır. Peki, çevrimiçi terapi nasıl uygulanır? İşte Ayrıntılar!

Çevrimiçi Terapi Nasıl Uygulanır?

Çevrimiçi terapinin kendine özgü özellikleri içeriğinde barındırdığını ifade etmek mümkün olmaktadır. Bundan dolayı da çevrimiçi terapi nedir? Sorusu devamında çevrimiçi terapi nasıl uygulanır? Sorusuyla tamamlanır. Elbette ki çevrimiçi terapi adından da belli olacağı üzere online bir şekilde sunulan terapilerdir. Bu tür terapilerin ev ortamında sunulabildiği de bilinmektedir.

Çevrimiçi Terapi Nedir, Nasıl Uygulanır?

Çevrimiçi terapinin etkili bir düzeyde uygulanması, internet ortamı sayesinde mümkün olur. Bunun için mobil cihazlar ya da bilgisayarlar da kullanılabilir. Yine Whatsapp tarzı uygulamalar üzerinden görüntülü bir şekilde çevrimiçi terapinin yapılması da mümkün olmaktadır. Esasında çevrimiçi terapinin tam olarak nasıl yapılacağı konusu doğrudan terapistle danışan arasında ortaklaşa kararlanır. Burada temel amaç, danışanın kendisini rahat hissedebileceği bir ortamın oluşmasıdır.

Çevrimiçi Terapi Nedir, Fiyatları Ne Kadardır?

Elbette ki çevrimiçi terapi pek çok farklı nedenden dolayı sıklıkla tercih edilen bir yöntem olarak karşımıza çıkar. Esasında bu durumun oluşmasında çevrimiçi terapi ücretlerinin standart terapilerden çok daha uygun olması da etkilidir. Şöyle ki standart bir terapi hizmetinin seansı ortalama 500 TL civarındadır. Oysa online ya da çevrimiçi terapi hizmetinin seans ücretleri ortalama olarak 250 TL civarındadır. Dolayısıyla günümüz koşullarında çevrimiçi terapi hizmetlerinin standart terapi seanslarına göre çok daha uygun maliyetli olduğunu ifade etmek de mümkün olmaktadır.